فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی منتشر شد

کتاب‌های میکرو یکی از کامل‌ترین مجموعه کتاب‌های کنکوری است که دربردارنده تست‌های کنکورهای سراسری و تألیفی به همراه درسنامه‌های کامل و نکات تستی و کنکوری است. این کتاب‌ها برای پایه‌های دهم تا دوازدهم گردآوری شده که در طول سال تحصیلی مفید بوده و کاربرد دارد. فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی منتشر شد

کتاب‌های میکروطبقه‌بندی دارای درسنامه‌های جامع به همراه نکات کنکوری است تا شما دانش‌آموزان عزیز را برای کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی آماده کند.

نکات تستی در درسنامه‌های این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که پس از خواندن هر بخش بتوانید با پاسخگویی به تست‌های مربوطه با نحوه طرح تست و دیدگاه طراحان کنکور آشنا شده و تسلط کافی بر مطالب را پیدا کنید.

کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی (جلد بانک تست)

در آغاز باید به این نکته توجه داشته باشید که جلد نخست کتاب پیش رو به ارائه‌ بانک تست پربار از مباحث فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ تجربی می‌پردازد و مولفان در جلد دوم، درسنامه‌ و مباحث آموزشی را ارائه‌ کرده‌اند. در ابتدای این کتاب‌ فصل‌های کتاب درسی با توجه به مباحث و شماره صفحات کتاب، مشخص شده است. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سوالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سوالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست. با یک پاسخ‌نامه تشریحی علاوه بر مشخص کردن گزینه‌ درست، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز به صورت تشریحی برایتان توضیح داده می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه کتاب‌های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعف‌تان قادر هستید به هر نوع سوال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید.

کتاب میکرو طلایی فیزیک کامل تجربی در جلد اول به ارائه‌ ۳۵۵۶ پرسش‌ چهارگزینه‌ای اعم‌ از تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌های روان پرداخته است.

خرید کتاب «فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی» از گاج‌مارکت

کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی در ۱۱ فصل با عنوان‌های فیزیک و اندازه‌گیری، کار، توان و انرژی، ویژگی‌های فیزیکی مواد، دما و گرما، الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم، مغناطیس و القای الکترومغناطیسی، حرکت بر خط راست، دینامیک، نوسان و امواج و آشنایی با فیزیک اتمی و هسته‌ای تألیف و منتشر شده است. هر فصل از این کتاب با تست‌های متنوع و مهم آغاز شده و در انتها به پاسخنامه‌ای جامع ختم می‌شود.

بخوانید: کتاب زیست شناسی دوازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی

ویژگی‌های جلد تست:

• تمامی قسمت‌های این کتاب و جلد آموزش بر هم منطبق هستند.
  • همه تست‌هایی که در سال‌های اخیر در کنکور آمده و موضوع مربوط به آن‌ها در کتاب‌های درسی جدید هنوز وجود دارد، در این کتاب به صورت ریز طبقه‌بندی آمده است.
  • برای قسمت‌های جدید در کتاب درسی، تست‌های هم‌وزن کنکور طراحی و مطرح شده تا ضمن پوشش‌دهی مطلب دانش‌آموز به تمامی مباحث به اندازه کافی مسلط شود.
  • تست‌هایی که خواندن آنها برای دانش‌آموزان  واجب است، با علامت ستاره مشخص شده‌اند. اگر به هر دلیلی زمان کمتری برای مطالعه دارید، ابتدا این تست‌ها را حل نمایید.
  • تست‌های دشوار با علامت ستاره مشخص شده است، این تست‌ها کمک می‌کند تا توانایی شما بالا رفته و فیزیک را برای درصدهای بالا بخوانید.
  • در قسمت پاسخنامه، کادرهایی آورده‌ایم که با خواندن آنها، موضوع درس مربوط به آن تست و تست‌های بعدی  را مرور می‌کنید.
  • در پاسخ فیزیک دهم و یازدهم، روش STP به معنای روش‌های پراهمیت برای تست‌زنی سریع است.

سایر ویژگی‌های کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی (جلد بانک تست)

• دربردارنده‌ مباحث فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ تجربی
  • ارائه‌ ۳۵۵۶ پرسش‌های چهارگزینه‌ای کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور و تألیفی
  • ارائه‌ تمامی مفاهیم، تمرینات و مثال‌های کتاب درسی جدید
  • ارائه‌ پاسخنامه‌های کاملا تشریحی برای تمامی پرسش‌ها
  • ارائه‌ مباحث آموزشی و درسنامه‌های کاربردی در جلد دوم

کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی منتشر شد

خرید کتاب «فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی جلد بانک تست» از گاج‌مارکت

کتاب فیزیک کامل جامع کنکور تجربی (جلد درس‌نامه‌ و مباحث آموزشی)

مؤلفان در جلد دوم، درس‌نامه‌ و مباحث آموزشی همراه با ذکر مثال برای درک بهتر مباحث ارائه‌ کرده‌اند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت موضوع به موضوع (و نه درس به درس و پایه به پایه) بوده و همه‌ی بخش‌های این کتاب و جلد بانک تست با یکدیگر مطابقت صد در صد دارد. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ کتاب‌های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. هدف از نگارش این اثر، ارائه‌ یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک دانش‌آموز کنکوری را در این درس پاسخ دهد.

کتاب میکرو طلایی فیزیک کامل تجربی در جلد دوم خود به ارائه‌ درس‌نامه‌های کاربردی همراه با ذکر مثال پرداخته است.

فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی منتشر شد

خرید کتاب «فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی جلد درسنامه» از گاج‌مارکت

ویژگی‌های جلد آموزش:

• در هر مبحث درسی، درسنامه کامل و جامعی آورده شده است. مطالب گفته‌شده کاملا کتاب‌های درسی فیزیک (۱)، (۲) و (۳) را پوشش می‌دهد و حتی سعی شده است که مطالب کتاب درسی عمیق‌تر بررسی و موشکافی شود و تمام جوانب مبحث، مورد بررسی قرار گیرد.
  • در درسنامه‌ها سعی شده است که در کنار آموزش مفهومی و دقیق مطالب درسی، تمامی نکات کنکوری و کلیدی و راه‌های میانبر و تستی آورده شود. در بعضی موارد می‌توانید به کمک نکات ارائه‌شده، بسیار سریع‌تر به پاسخ برسید. این گونه نکات و روش‌ها را با عبارت «STP» نشانه‌گذاری کرده‌ایم، که روش‌های پر اهمیت برای تست‌زنی سریع است.
  • نگاه این کتاب به آزمون‌های چهارگزینه‌ای بوده است و بنابراین در خلال آموزش از ارائه اثبات‌هایی که در این گونه آزمون‌ها به کار نمی‌آید، پرهیز شده و اصل مطالب و نکات آن‌ها بیان شده است.
  • در درسنامه‌ها سعی شده با حل مثال و تست‌های آموزشی مختلف ضمن برداشتن لایه‌های بیش‌تری از مطالب به دانش‌آموز کمک کنیم تا درک عمیق‌تری از موضوعات داشته باشد. چیدمان مثال‌ها و تست‌ها به گونه‌ای است که روند آموزش را تکمیل می‌کند. هم‌چنین برخی از این تست‌ها مشابه‌سازی تست‌های کنکور سراسری هستند و برخی دیگر تست‌های کنکور قدیمی‌تر هستند که با عبارت اختصاری «kg» آورده شده‌اند.
  • در ابتدای هر درسنامه، رئوس مطالب مربوط به آن درسنامه، نمایش داده شده تا دانش‌آموز نسبت به مطالبی که قرار است در آن درسنامه بیاموزد دید بهتری داشته باشد. هم‌چنین در خلال درسنامه‌ها، هر جا که لازم بوده به دانش‌آموز مشاوره داده شده است تا ابهامی برای او باقی نماند.
  • برای استفاده بهتر از کتاب، درسنامه‌های هر فصل به چند قسمت و هر قسمت هم به چند زیرتیتر مهم تقسیم شده است و مطابق با این قسمت‌ها و هم‌چنین زیرتیترها در جلد تست، تست‌ها را طبقه‌بندی کرده‌ایم.

سایر ویژگی‌های کتاب درسنامه‌های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی سری میکرو طلایی

• شامل مباحث فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ تجربی
  • ارائه‌ درس‌نامه‌های کاربردی و مباحث آموزشی
  • ارائه‌ مثال‌های کاربردی جهت تفهیم بیشتر مباحث
  • ارائه‌ بانک تست پر بار همراه با پاسخ تشریحی در جلد مکمل (جلد ۱)

توصیه: بهتر است برای درک بهتر و بالابردن توانایی خودتان و هم‌چنین کسب نمره و درصد خوب در آزمون‌ها، ابتدا جلد اول (جلد آموزش) را مطالعه کنید و پس از خواندن هر قسمت از جلد آموزش تست‌های مربوط به آن را در جلد تست بخوانید و تمرین کنید.